Contacte ISS – SIMO 2019

ESTEM D’ENHORABONA!!

El Projecte “NASA: Contacte amb l’Estació Espacial Internacional“, dirigit pel Prof. Miquel Siquier, ha estat seleccionat per al Congrés SIMO Educació 2019 (Saló internacional de tecnologia i Educació situat a Madrid). El jurat de la fira ha seleccionat aquest projecte de més de 200 presentats en tota Espanya.

Durant el curs 2018/19, el Col·legi Luis Vives i el Col·legi San José Obrer es van unir per a realitzar un projecte escolar comú. El projecte es va basar en el treball per equips sobre els descobriments i missions en l’espai realitzats per l’ésser humà des de l’inici de la carrera espacial.

Els alumnes van realitzar laborioses recerques i vídeos explicatius en anglès sobre aquestes missions de la NASA i especialment, sobre el funcionament intern de l’Estació Espacial Internacional (I.S. S.). Una vegada finalitzats aquests treballs, un jurat format per astrònoms i físics de l’Institut d’Astronomia i Astronàutica de Mallorca (IAAM) van seleccionar els millors projectes de tots dos Centres. Els 22 millors alumnes van tenir l’honor de ser els seleccionats per a parlar en directe amb l’astronauta Nord-Americà Nick Hague el passat 29 d’abril a les 13.48 hores.

Volem felicitar públicament el Prof. Miquel Siquierper ser l’impulsor d’aquest projecte i l’encarregat de presentar-lo en SIMO Madrid, el novembre vinent 2019.

img_8207img_9513img_9509img_9508dc0602c4-9132-4823-a452-e2c14395971c-2