Mercat Solidari 2019

Des de fa setmanes, els alumnes d’I.Primària i primer cicle d’ESO han realitzat amb ajuda dels seus tutors i professors boniques manualitats per organitzar un mercat ambulant solidari. La recaudació anirà destinada a Càritas i Creu Roja.

A més d’originals marcs, pinces, utensilis, carteres, etc. , els més majors, van portar unes exquisides coques i empanades per endolcir aquesta bonica jornada.

S’Horabaixa del dia 2 tots els alumnes participants, van baixar al pati, van veure l’exposició dels seus treballs i el dels seus companys i van comprar el que a ells els feia més il·lusió.

Volem agrair a tots els implicats: pares, alumnes, professors i personal no docent el seu lliurament generós i desinteressada.

dsc08386 dsc08389 dsc08400 dsc08417 dsc08427 dsc08442 dsc08443