Benvinguts al Col·legi Lluís Vives. És per a nosaltres un orgull treballar en el sector educatiu i amb un grandíssim equip de professionals el compromís, l'entusiasme i l'esforç dels quals constitueixen sens dubte el nostre major guany.

El Col·legi Lluís Vives és una institució educativa amb més de cinquanta anys d'història, dividit en dos edificis situats al centre de Palma. Per les seves aules han passat diferents generacions d'estudiants que avui dia assumeixen importants càrrecs tant en l'àmbit professional com empresarial, una vegada culminats llurs estudis universitaris.

El Col·legi ofereix als seus alumnes i a les seves famílies un ensenyament de qualitat en tots els nivells educatius: Escoleta, Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària, Batxillerat i Formació Professional. També comptam amb una àmplia oferta d'extraescolars perquè els alumnes gaudeixin d'activitats lúdiques.

Els nostres senyals d'identitat contemplen aspectes primordials com l'educació com a procés integral, el multiculturalisme, el desenvolupament de les noves tecnologies, la coeducació i l'aprenentatge significatiu.

Centro Escolar Luis Vives, S.A.
C/ San Juan de la Salle, 5
C/ Can Domenge, 1                 07003, Palma de Mallorca